onsdag 5 december 2012

Jul-slututsällning

Just nu har alla fullt upp med terminens jul-slututställning. Det fotas, tillverkas ramar och spånas idéer. Jag har dock inte fått till några bilder än, dessvärre. Börjar känna mig en aning stressad. Jag har massa idéer, men har inte blivit så mycket av det än. Vi får se, snart så.

Och så har det kommit massa snö hit till Forsa. Det första kom i fredags, och sen snöade det nästan oavbrutet i två dygn, så nu har vi nästan 1 meter snö här! Och jag som älskar att fota snö är såklart salig nu! Har varit ute flera gånger och fotat för fullt.

Idag hade vi en föreläsare från SFF på besök, som berättade en massa om upphovsrätt och såna grejer. Intressant! Och imorgon har vi fotografen Baldur Bragason på besök här hela dagen. Han ska berätta lite om sitt fotograferande och visa bilder, och sen även bedöma några av våra bilder. Sånt är alltid lite nervöst tycker jag.

Ja, det är mycket nu, så kanske inte så konstigt att folk inte riktigt hinner med att blogga.

/Hanna T!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar