fredag 16 november 2012

Fullt upp

Det är mycket nu. Den häör veckan har vi haft jättemycket att göra, och vi fpr nya uppgifter typ hela tiden.

I måndags var vi på utflykt till Järvzoo hela klassen, det var himla trevligt! MEN, björnarna och igelkottarna hade gått i ide tyvärr, så de fick vi inte se. Det var tråkigt! Men det var fint väder, fast lite kallt, och vi hade en bra dag på djurparken. Och vi fick ju se en massa andra spännande djur. Framförallt ugglor. Jag gillade dock myskoxarna bäst!

Annars har vi mest jobbat med studiobilderna den här veckan, vi har redovisningen idag. Alla har jobbat hårt och kämpat flitigt med bilderna, och det var kö till skrivaren igår kväll. Jag blev dock klar med mina redan i början på veckan, så jag har jobbat med annat.

Vi har också fått prova på storformatskamera, vilket var lite svårt, men ganska kul.

Och igår fick vi veta temat till terminens slututställning i december. Det blir "Dolda budskap". Svårt, tycker jag, men kan nog bli spännande!

Här är två av mina bilder som jag presenterar på redovisningen idag:

/Hanna T!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar