fredag 21 september 2012

Hej hej!

Nu försöker jag mig också på ett inlägg. Har tänkt tanken flera gånger, men det har liksom inte blivit av.

Tycker det är svårt att veta man ska skriva, men jag tänker ge det ett försök iallafall.

Jag tycker Linda sammanfattade väldigt bra igår, hon skrev mycket om det jag också tänker. Att tiden går galet fort, jag kan inte fatta att jag varit här i nästan fem veckor redan. Och vad mycket jag redan lärt mig på denna korta tiden. Tänk då vad mycket jag kommer ha lärt mig när läsåret är slut! Jag tror jag, precis som Linda, lär mig nåt nytt varje dag. Och sen har jag samtidigt så himla kul!

Idag har vi haft besök av fotografen Sune Herbertsson hela dagen, och diskuterat våra marknadsbilder som vi tog på marknaden i Hudiksvall för 2 veckor sen och sen visade han oss några av sina bilder.

Nej, nu vet jag inte vad jag skriva mer, men jag har iallafall skrivit litegrann. :)

/Hanna T - även kallad Terner, eller "Ternis"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar