torsdag 11 oktober 2012

Studio-fotografering

Som Linda berättade igår, så har vi nu börjat med studio-fotografering. Jag personligen tycker det var lite krångligt och svårt, men kul! Rätt mycket att tänka på. Jag har aldrig fotat i studio innan, så det var första gången jag provade på detta. Men det var jag nog inte ensam om. Som sagt, det kommer nog bli kö till studion nu ett tag framöver, och bokningslistan kommer vara full. Redan igår kväll var det full rulle i studion.

Jag blev nöjd med de flesta av bilderna jag tog under dagen igår. Iallafall för att vara första gången någonsin som jag provade på detta. Och att jag känner så är ovanligt ska ni veta! Men bra blev dem!

Jag tog iallafall en hel del bilder. Angelica fick ställa upp som modell åt mig, och här är tre av bilderna jag tog på henne igår.

/Hanna T



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar